Scen buketter- Stora redes buketter

Idag gjorde vi en stor spindelnäts hållare med björkrisrede.
 
Börja med att tejpa skafttråden med flora tejp.
 
Vik vid ca 1/3 av skaft tråden.
 
Sätt ihop alla skafttrådar med myrtentråd (Myrtentråd är en tunn tråd på spole.)
 
Nu har vi skapat en spidelhållare med hjälp av myrtentråd.
 
Här har jag satt fast björkrisredet.
 
i denna bukett har jag: *Gerbera
                                     *Germini
                                     *Nejlika
                                     *Alströmeria
                                     *Ros
                                     *Aralia
                                     *Läderblad
                                     *Poppel
                                     *Vaxblomma
 
Allt går i Rosa/lila skalan.
 
Nathalie med min första bukett.
 
Jag med min andra bukett.
 
Våra färdiga resultat och en bild på spiraltekniken.
 
 
 
 
 
2 Kommentarer till "Scen buketter- Stora redes buketter"
Postat av: maria

Visst blev de underbara? Ni är sååå duktiga :-)// Fröken


Datum: 2013-03-07 / Klockan: 08:28:08
Postat av: Blerta

bra jobbat tjejer,, tjusiga bilder =)

URL: http://lullabyblossom.devote.se/
Datum: 2013-03-07 / Klockan: 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!