Höst miljö.

Jag har fått bygga upp en helt ny miljö. Uppbyggnad, färg, krukor, planteringar, allt fick jag göra själv.
 
Jag valde lite höst färger efter som vi börjar gå mot det kalla och mörka vädret. Svart och rostfärgen var det jag valde. Men för att det inte skulle bli för dystert så tog jag dit guld krukor som piffa upp miljön och till detta valde jag färgen orange på gerberan.
 
Jag börja med att ställa ut alla krukor så som jag ville ha raderna och sedan vilka blommor som passa till vad.
 
Plateringar och buketter.
 
Murgröna och gerbera.
'
Hela miljön.
 
 
 
Lite höstaktigt :D

 
 
 
0 Kommentarer till "Höst miljö."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!