Slutet av april och början av maj :D

 
Jag har fått gjort bordsdekorationer som skulle vara på ett bröllop.Det jag använde mig av var vanliga ljuslyktor,oasis, murgröna (hedera helix), hortensia (hydrangea macrophylla)
 
Jag har kört ut bud alldeles själv :D
 
Hjälpt till med begravningsdekorationer och gjort 30 handbuketter.
 
Medans Annika åkte iväg med begravningsdekoratinerna fick jag öppna butiken alldeles själv och fick även vara själv i ca en halvtimma.Det gick bra och inga kostiga fråger dök upp som tur va, haha.
 
Visst är det en härlig vårbukett!
 
Härlig lavender.
 
 
Gjort massa fina plateringar men glömmer tyvärr att ta kort när jag grejar så här får ni en bild på mina skitiga fingrar istället :D
 
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Slutet av april och början av maj :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!