Hel vecka på praktiken

Veckan starta med ett sms från Jessica som undra om jag kunde svänga förbi gustafssons blommor. Där starta jag min måndag morgon genom att lukta på alla blommor medans dem packa blommor till mig :D
 
Sen vidare till violen där jag bla varubehandlat, städat, gjort plateringar, Stått i kassan, åkt iväg med bud, gjort spiralbuketter, haft fröken på besök m.m.
 
Jag har fått lära mig att göra dörrhjärtan och massa fina vårplateringar, Här är några jag har gjort.
 
 
Fick göra sju stycken höga sorgdekorationer. Jag gjorde alla på tre timmar så det sa bara swich så var dem klara :D Jättekul!
 
Mycket nytt har man lärt sig denna veckan :D
 
 
 
 
 
1 Kommentarer till "Hel vecka på praktiken"
Postat av: Sara

Oj vad duktig du är!! :) 7 st på 3 tim?! Det va bra gjort!
Ses på torsdag! Kram

URL: http://lilja.webblogg.se/
Datum: 2013-04-19 / Klockan: 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!