Rund brudbukett

 
I torsdags i skolan fick vi göra en rund brudbukett.
 
Först fick vi varsitt brudhandtag med oasis och detta handtag skulle vi nu klä hur vi ville men först flora tejp.
 
 
Eftersom jag hade rosa nejlikor(dianthus) så bestämde jag mig för rosa siden band runt hela med vita pärlor.
 
Här har jag plastat in hållaren då vi ska i med blöt oasis, så man inte förstör själva handtags dekorationen.
 
Börjar med att sätta i lite grönt.
 
Sen toppen blomman och sen sid blommorna. Här avgör man hur stor buketten blir.
 
Min första.
 
Min andra.
 
Min tredje med blandade färger.
 
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Rund brudbukett"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!