Begravnings dekorationer.

 
Här är ett ihåligt hjärta som är gjort av röda rosor. 
 
 
I denna stående begravningsdekoration så fick jag plocka ihop något som skulle gå i vit och röd för 400kr. Jag använde mig av oasishållaren petit (den minsta) och blommor valde jag liljor och röda rosor +grönt. Här ska ett band in i högra hörnet, därför jag inte satt några blommor där.
 
Denna stående dekoration skulle också gå i vitt och grönt men skulle kosta 700kr. Jag använde mig av oasishållaren grande (mellan). Jag valde liljor, röda rosor, grebera + grönt. Även på denna ska ett band i längst ner i högra hörnet.
 
 
Denna stående dekorationen skulle ha avanlanche rosor, heaven rosor, brudslöja + grönt och skulle kosta 1000kr.
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Begravnings dekorationer."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!