Hjärta.

Jag har fått gjort mitt första egna begravnings hjärta bestående av röda rosor (rosa), läderblad (rumohra adiantiformis) och plättar i luften.
Jag börja med att täcka oasis hållaren med läderblad (romohra adiantiformis) sen tryckte jag i rosorna (rosa) i olika höjder för att få hjärtat att likna 3D så mycket som möjligt. Sen använde jag mig av gaffeltekniken genom att sätta i plättar i luften.

Jag har även gjort en lösbunden begravningsbukett bestående av rosor (rosa), pion (paeonia lactiflora), aspidistra (aspidistra elatior ) och brudslöja (gypsophila paniculata). Det som är viktigt att tänka på är den så kallade drakformen alltså trekants formen.

0 Kommentarer till "Hjärta."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!