Smultron planteringar och helgblomma

 
Jessica och Lisa har gjort om den gråa miljön medans jag stod för alla planteringar i här.
 
 
Jag har gjort små söta smultron planteringar.
 
Jag har åkt ut med bud. På vägen hem svänger jag förbi stenstorp och levererar blommorna :D
 
 
En sväng förbi gustafsson.
 
 
Varit med för andra gången och levererat blommmor till en kista. Tycker att det är lite jobbigt att veta att det är någon som ligger död  i den. Något man måste vänja sig vid helt enkelt.
 
Fick med mig en fin helgblomma av Jessica, vist är hon underbar :D
 
 
0 Kommentarer till "Smultron planteringar och helgblomma"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!