Alla helgona.

Nu har vi ställt om klockan och mörkret sänker sig tidigare.
I helgen var det alla helgona, då vi tänder ljus och dekorerar gravar och minns dem vi saknar.
Det blir så vackert med alla ljus och lyktor på kyrkogårdarna.
Så i torsdags när jag jobba producera vi massor med gravdekorationer. 

Här har jag fyllt betong hjärtan med en ros och lite grönt. 


Ute var det fullt med gravdekorationer och det sålde som smör. 

Jag fyllde även år denna dagen och flickorna fira mig med present,
Sång och bukett. Visst är dem underbara! 



Vi hade även en säljar tävlingen, jätteroligt! Vinnaren fick en flaska vin :) 



0 Kommentarer till "Alla helgona."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!