Sorgdekoration och redesbukett.


Här har vi fått gjort en platt, låg, rund begravningsdekoration.

Täckt med massa grönt och försökt skapa en rund form.


Börjar med det gula rosorna.
Det som ögat uppfattar starkast i detta arrangemang. 

Här har jag satt i rosor (rosa), trädgårdsstormhatt (aconitum x cammarum), krysantemum (chrysanthemum x morifolium) och freesia (freesia x hybrida)

Viktigt att arbeta i injer och även tänka på att dra ut linjerna i hela dekorationen. 


Här gör jag en till. Först grönt.

Klar! 


Min och Vanjas dekoration blev väldigt lika så dem skulle sättas ihop till en boll och följa med på en mässa.  


Redesbukett
Jag och Vanja fick i uppgift att göra var sin redesbukett.
Så här har jag gjort ett rede. 



Jag har använt mig av krysantemum (chrysanthemum x morifolium) Anastasia, rosor (rosa) alströmeria (alstroemeria) och aspidistra (aspidistra elatior)

0 Kommentarer till "Sorgdekoration och redesbukett."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!